Wagenaar (24) van FC Wolvega naar SWZ Boso Sneek

12 februari 2017 11:15

Persvoorlichting

SWZ Boso Sneek heeft opnieuw een nieuwe speler kunnen vastleggen voor het seizoen 2017-2018. Robbin Wagenaar komt na de zomer uit in het wit-zwart-geel van de Sneker hoofdklasser.

De 24-jarige spits speelt dit seizoen voor FC Wolvega. Na de zomer stopt die club met zondagvoetbal. "Daarom was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging", laat Wagenaar weten. "Mijn ambitie is om op een zo hoog mogelijk niveau te voetballen. Ik wil mij voortdurend blijven ontwikkelen als voetballer. SWZ Boso Sneek is daarom een mooie stap in mijn voetbalcarrière. Ik kijk er naar uit om te spelen voor deze vooraanstaande club in het noorden."

Wagenaar doorliep de jeugdopleiding van De Griffioen en JVO. Daarna stapte hij over naar DIO Oosterwolde. Na één seizoen volgde FC Wolvega, waar vorig seizoen nog het kampioenschap in de tweede klasse werd gevierd. Naast Wagenaar stapten ook Boeree en Veldmeijer over van de Weststellingwerfers naar SWZ Boso Sneek.

FC Wolvega Robbin Wagenaar SWZ Boso Sneek