DHC zondag eerste thuisopponent SWZ Boso Sneek

6 september 2017 22:15

Aanstaande zondag neemt SWZ Boso Sneek het in eigen huis op tegen DHC Delft. De aftrap van de wedstrijd zal zijn om 14.00 uur.

Afgelopen zondag speelden beide ploegen de eerste wedstrijd van de competitie. DHC speelde op eigen veld tegen Achiles 1894. Na een 0-2 achterstand knokte de ploeg van trainer Rob de Lange zich terug tot 2-2 wat ook de eindstand zou blijken.

Vorig seizoen eindigde de ploeg uit Delft op een 7 plaats in de Hoofdklasse B. Dit seizoen zou de ploeg mikken op promotie naar de Derde Divisie. Ze doen dit onder andere met enkele bekende namen in de selectie als Wesley Verhoek (ADO, Feyenoord) en Jordy Brouwer (Ajax, Liverpool).

SWZ Boso Sneek trapte het seizoen afgelopen zondag af in Groesbeek. Daar was Jong Achilles ’29 de tegenstander. De wedstrijd eindigde in een 3-3 stand waarmee beide ploegen achteraf wel tevreden konden zijn. De Snekers wisten tot tweemaal toe een achterstand ongedaan te maken waarmee de wils- en strijdkracht van het team heel duidelijk werd.

Het belooft dus zondag een mooi potje voetbal te worden waar een voorsprong zeker geen garantie is, want beide ploegen hebben laten zien over voldoende karakter te beschikken om terug te komen in de wedstrijd. Tot zondag 14.00 uur op het sportpark aan de Molenkrite!

Ben jij er zondag bij? Laat het weten op onze Facebookpagina.

DHC Delft SWZ Boso Sneek 1