SWZ Boso Sneek vervolgt de competitie thuis tegen Purmersteijn

23 september 2017 12:00

Aanstaande zondag staat alweer de vierde competitiewedstrijd van het seizoen op het programma. In eigen huis neemt de equipe van trainer Germ de Jong het op tegen Purmersteijn.

De club uit Purmerend staat momenteel op een vijfde plaats in de Hoofdklasse A met zes punten uit drie wedstrijden. Op de eerste speeldag won de ploeg van trainer Martin Ophuizen met 3-1 van MSC/Amslod. Een week later verloor de ploeg bij Silvolde met 4-1. Afgelopen speelronde werd de tweede overwinning van het seizoen behaald. Thuis tegen RKHVV wonnen de Purmerenders met 2-1.

De Snekers beleven een mindere start van de competitie. Tot nu toe behaalde de ploeg één punt uit de drie gespeelde wedstrijden. De ploeg speelt heel behoorlijk, maar tot een overwinning kwam het helaas nog niet. Alle reden om zondag een goed resultaat te halen, want het team zit er dicht tegen aan.

De wedstrijd zal aanstaande zondag om 14.00 uur beginnen en staat onder leiding van de heer Peeters. Hij zal worden geassisteerd door de heren Metsemakers en Atahiri. Het wordt mooi weer dus alle reden om af te reizen naar de Molenkrite.

Zie ook:

Purmersteijn SWZ Boso Sneek 1