'Onbekende' RKAVV zondag tegenstander SWZ Boso Sneek

11 oktober 2017 18:45

Aankomend weekend spelen de teams in de Hoofdklasse A alweer de zevende wedstrijd van het seizoen. In deze speelronde neemt SWZ Boso Sneek het op tegen RKAVV dat momenteel de vierde plaats inneemt op ranglijst. Het verschil tussen RKAVV en SWZ Boso Sneek, dat tiende staat, is maar twee punten.

RKAVV (Rooms Katholiek Aloysius Voetbalvereniging) is opgericht op 10 januari 1922 en speelt zijn wedstrijden op Sportpark De Kastelenring in Leidschendam. De ploeg wordt momenteel getraind door Mauricio Ceccucci. RKAVV kwam tot voorkort uit in de Hoofdklasse B en was daarmee niet eerder tegenstander van SWZ Boso Sneek en de andere noordelijke ploegen.

Afgelopen zondag behaalde SWZ Boso Sneek een verdienstelijk gelijkspel in Bussum. Daar werd SJO op een 1-1 gehouden. Het doelpunt van Gerben Visser betekende alweer zijn vijfde doelpunt in dienst van de Snekers.

De wedstrijd wordt zondag gespeeld om 14.00 uur op sportpark aan de Molenkrite.

Zie ook:

RKAVV SWZ Boso Sneek 1