SWZ Boso Sneek ontmoet promovendus Achilles 1894

8 december 2017 11:45

Aanstaande zaterdag speelt het vlaggenschip van SWZ Boso Sneek thuis tegen Achilles 1894. Het duel in de Hoofdklasse A begint om 20.00 uur. Aansluitend aan de wedstrijd zal zanger Marco TC de kantine op zijn kop zetten.

SWZ Boso Sneek is momenteel bezig aan een wisselvallige serie. Zo wist de ploeg van Germ de Jong te winnen hoogvlieger Hollandia. Daarna werd echter verloren van het lager geklasseerde De Bataven en RKHVV. Ondertussen verloor men ook nog in het bekertoernooi van vv Balk. Alle reden dus voor de Snekers om de rug te rechten en vol voor de overwinning te gaan.

Onze gasten uit Assen zijn bezig aan een goed seizoen. Afgelopen seizoen werd de ploeg van trainer Paul Weerman afgetekend kampioen in de 1e klasse F. Ook dit seizoen zijn de Assenaren op dreef. Momenteel bezet de promovendus een 2e plaats op 2 punten achterstand van koploper SJC.

Voor beide ploegen staat er zaterdagavond genoeg op het spel. Kunnen de Snekers de negatieve reeks ombuigen en de weg omhoog weer in zetten? Of kan Achilles 1894 de goede reeks doorzetten en mee blijven doen om de bovenste plaatsen? Reden genoeg om morgenavond langs te komen op het sportpark aan de Molenkrite, waar we voorafgaand aan het duel de onlangs overleden Gerrit Abma herdenken. Aftrap in Tinga: 20.00 uur.

Zie ook:

Achilles 1894 SWZ Boso Sneek 1 Voorbeschouwing