Wedstrijdschema nacompetitie SWZ Boso Sneek 1 (zon.)

31 mei 2018 18:30

Het vlaggenschip van de vereniging komt uit in de nacompetitie. Inzet is lijfsbehoud in de Hoofdklasse A. De KNVB heeft de vereniging deze week geïnformeerd over de deelnemers en het wedstrijdschema.

Koppelingen

De nacompetitie wordt vastgesteld conform de vastgestelde promotie- en degradatieregeling. SWZ Boso Sneek treft in de 2e ronde (vrijstelling 1e ronde) de winnaar van het duel tussen ROHDA (Raalte) en NEC (Nijmegen). De wedstrijd wordt gespeeld in Sneek. Hierna volgt nog een derde ronde en een finale, op respectievelijk 10 juni uit en 17 juni thuis.

Beslissingswijze per ronde

Voor de 1e ronde, 2e ronde, 3e ronde en finale geldt dat de stand na 90 minuten bepalend is. Indien de stand gelijk is, dan geldt dat een beslissing wordt verkregen via onderstaande volgorde:

• Verlenging van de wedstrijd met 2 x 15 minuten
• Strafschoppen, conform spelregels veldvoetbal

De winnaars van de 2 finales plaatsen zich voor de Hoofdklasse zondag, seizoen 2018/’19. De verliezers van de 1e ronde t/m finale plaatsen zich voor de 1 e klasse zondag, seizoen 2018/’19.

Arbitraal trio

Door de KNVB wordt bij elke nacompetitiewedstrijd een arbitraal trio aangesteld.

Wedstrijdschema

Nacompetitie SWZ Boso Sneek 1