Update stand van de velden week 43

25 oktober 2018 14:15

De twee nieuwe kunstgrasvelden zijn prachtig om te bespelen en op te trainen. De conditie van de velden wil de gemeente en wij allen zeker zo goed mogelijk houden. Daar is onderhoud voor nodig en dat verzorgt de gemeente op onregelmatige tijden. Het is daarom noodzakelijk dat iedere avond de doelen van het veld gehaald worden na de training. Het bestuur vraagt de trainers hierop toe te zien.

De twee grasvelden herstellen zich redelijk van de droogte maar mogen in principe alleen bespeeld worden voor wedstrijden door de jeugd, te bepalen door de wedstrijdsecretaris. Het blijft verboden voor alle teams om te trainen op de grasvelden! Er is voldoende mogelijkheid om te trainen op de kunstgrasvelden!

Tenslotte:

De trainers van de teams, die als laatste trainen op de avonden, moeten erop toezien dat de kleedkamers afgesloten worden en de lichten tijdig uitgedaan. De sleutelring moet teruggehangen worden op de plaats waar deze hoort.

Accommodatiebeheer Gemeente Súdwest-Fryslân Kunstgrasvelden