Afzwaaiende Loet Boot onder luid applaus tijdens G-jeugd toernooi bedankt.

17 juni 2023 9:30

Vorige week is op meerdere momenten stilgestaan bij de imposante voetbal- en trainerscarrière van Loet Boot in het algemeen en het afscheid als trainer van onze G-jeugd in het bijzonder. Loet heeft zich gedurende ruim 25 jaar met volle overtuiging, vakmanschap en enthousiasme ingezet om voetbal voor deze doelgroep mogelijk te maken. Destijds begonnen met een handjevol spelers is de ploeg inmiddels uitgegroeid tot een team van zo’n twintig jongeren.

Het “zomertoernooi” voor de G-jeugd binnen Passend Voetbal kan met recht ook aan het oeuvre van Loet Boot worden toegevoegd. Dit jaar beleefde dat toernooi zijn tweede editie, wederom onder prachtige omstandigheden, en het succes van dit toernooi zorgt ervoor dat het een vast evenement op de kalender kan worden. Tien teams uit Noord Nederland namen deel aan dit toernooi.

Richting het eind van dit toernooi werd Loet onthaald met een erehaag en een staande ovatie door alle aanwezige spelers, ouders en vrijwilligers. Met een terugblik op zijn indrukwekkende loopbaan in het voetbal werd hij in het zonnetje gezet. En gedurende de gehele ochtend kreeg Loet van meerdere aanwezige verenigingen cadeaus en bloemen overhandigd: een teken dat Loet enorm veel heeft betekend voor deze groep sporters, door heel Noord Nederland. Loet, nogmaals ontzettend bedankt voor je vakmanschap en inzet!

Loet_en_Sjoerd.jpg

Erehaag_Loet.jpg