Week van de scheidsrechter van 1 oktober tot en met 9 oktober

29 september 2022 19:00

De 'Week van de Scheidsrechter' is een sportbreed initiatief waarbij het uitspreken van waardering voor de arbiter centraal staat.

Elke zaterdag staan er vrijwilligers, mannen en vrouwen, klaar om de wedstrijden bij VV Sneek Wit Zwart in goede banen te leiden. Tijdens deze week willen we de scheidsrechters bedanken voor hun waardevolle inzet. We willen we hen speciaal deze week in het zonnetje zetten en zeggen:

Scheids bedankt, zonder jullie geen wedstrijden!

Samen met onze sponsor Bakkerij Piet Haaksma willen wij hen verwennen met een lekker presentje.

Helaas moeten we ook constateren dat het steeds lastiger wordt om alle wedstrijden te vullen met een scheidsrechter. Deze vrijwilligers zijn ook wel eens geblesseerd of hebben andere plannen op zaterdag of zondag. Vaak zijn het vrijwilligers die zelf voetballen of leider/trainer zijn. Daarom een oproep om je aan te melden als scheidsrechter. Zelf wil je ook graag dat je eigen wedstrijd doorgaat met een scheidsrechter. Er is een cursus ‘Verenigingsscheidsrechter’ die je de tools geeft om een wedstrijd in goede banen te leiden. Opgeven kan via een mail naar: [email protected] of contact opnemen met Ruben Bergstra, 06-57690507 of Christiaan Bergstra 06-15535066.

scheidsrechters