Workshop ‘Vlaggen voor beginners'

23 oktober 2022 17:15

Op dinsdagavond 1 november vanaf 19:30 uur biedt VV Sneek Wit Zwart weer een workshop ‘Vlaggen voor beginners’ aan.

Nu het seizoen al een paar wedstrijden aan de gang is denk je misschien bij
jezelf: Ik zou best wel eens wat meer instructies of tips willen hebben wanneer het om vlaggen gaat.
Zeker wanneer je zoon of dochter op een heel veld gaat voetballen, wordt je als ouder ineens ingedeeld als grensrechter. Wanneer je dat nog nooit gedaan hebt kun je daar best tegenop kijken.
Onder begeleiding van echte KNVB scheidsrechters leer je de basisbegrippen en hoe je als assistentscheidsrechter jouw team, jouw club en de scheidsrechter in het veld kan helpen.
Heb je belangstelling geef je dan op via: [email protected]
Voor vragen kun je terecht bij Ruben Bergstra: 06-57690507

scheidsrechters