Oproep aanmelding cursus verenigingsscheidsrechter

8 december 2023 17:00

De voetbalverenigingen LSC 1890, ONS Sneek en VV Sneek Wit Zwart onderzoeken de mogelijkheid om komend voorjaar een opleiding voor verenigingsscheidsrechters in Sneek te organiseren. Er moet dan wel voldoende animo zijn om de cursus door de KNVB te kunnen starten.

De scheidsrechter is een essentieel onderdeel van voetbal en hij of zij speelt een belangrijke rol bij een sportief en eerlijk verloop van de wedstrijd. Dit betekent meer plezier bij alle deelnemers. Ook doe je als scheidsrechter belangrijke ervaringen op die bijdragen aan jouw persoonlijke ontwikkeling.

Voor spelers, jong en wat ouder, maar ook voor hen die (misschien binnenkort) niet meer voetballen, maar het spelletje nog niet kunnen missen, is dit een mooie kans om dicht bij huis theoretische en praktische kennis op te doen en in 4 avonden het diploma te behalen. Je krijgt goede begeleiding tijdens de cursus en wedstrijden op je niveau. Je hoeft echt niet iedere zaterdag te fluiten, maar bent wel af en toe inzetbaar als het goed te combineren is met eigen wedstrijden. VV Sneek Wit Zwart betaalt de cursus. Deelname kan vanaf 14 jaar.

Aanmelden kan bij de scheidsrechterscoördinator van VV Sneek Wit Zwart, Ruben Bergstra ([email protected]) en vragen zijn ook telefonisch te stellen op 06-57690507. De termijn van aanmelding sluit eind december a.s.

Dus geef je op en ga ervaren wat het is om scheidsrechter te zijn.

Ruben Bergstra
Christiaan Bergstra